Tema: Re: tai cia Lietuva mire, ar talk'ai?
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-29 20:43:41
kątik prisiplempėm gliūvaino frankiškam Niurnberge :) Nusprendėm, kad
gliūvainas pir e14 laipsnių karščio yra toks pošlykštis gėrimas :) vat kur
sniegynuose slidinėjant, tai jėga. Miunchene kalėdinis gėrimas vadinasi
Feuerzangenbowle, tai irgi kažkoks gliūvaino variantas, tik paruošimas
įspūdingas, maždaug kaip absento su padeginimais.
http://en.wikipedia.org/wiki/Feuerzangenbowle

Dėl alaus, mano brangiausiasis Vokietijoje labiausiai myli Dentleiner alų,
bet tai mažas bravoras, jis toli netiekia. O Lietuvoj jam patinka kažkokstai
Ekstra.. neatsimenu, gal švyturio, ir kalnapiliaus aisas. Juozo HBH labai
nepatiko :) Vienžo, kiek žmogų, tiek nuomonių.