Tema: Re: Stuburo traskejimas
Autorius: P.K
Data: 2009-05-30 11:02:07
Hi,

Vienas toks 120+ kg, ~55m pilietis su seniau traskanciais sanariais
rekomendavo kiskio tauku kompresus(esminis komponentas), kassavaitine
pirtelele, ir rytini plaukiojima prude butinai(cit: BUTINAI BUTINAI butinai,
Tu supranti, Povilai, BUTINAI!!) po apsilimo (pritupimu daryt nenori, jam
per sunku, bet ant nugaros atsigules begt - gali).

sake iki 45 m traskejo, bet kai pradejo visas priemones taikyt - nustojo.
Pilietis buvo neblaiviam stovyje, tai demonstravo suoliu sugebejimus ir
panasius dalykus (visai siaip normaliai kai tokios mases)
Vienok - cie i plana neieina.