Tema: Re: Stuburo traskejimas
Autorius: Dex
Data: 2009-05-27 09:54:01
cia mano nebandyti metodai:
salitinis:
http://www.medicinavisiems.lt/Archyvas/%C4%AEvair%C5%ABs-drusk%C5%B3-salinimo-is-organizmo-receptai.html

SĄNARIŲ VALYMAS

Sąnariuose kaupiasi druskos, todėl juos reikia reguliariai valyti.
Valantis sąnariams, sparčiai tirpstančios druskos dirgina šlapimo pūslę,
todėl padažnėja šlapinimasis, o šlapimas gali įgauti rožinę spalvą. Jau
po 2 savaičių nuo pirmosios valymo procedūros sąnariai pasidaro
lankstesni. O vėliau jie nustoja skaudėti ir reaguoti į orų permainas.
Šie faktai byloja apie tai, kad valymas efektyvus.

Valymas lauro lapų nuoviru

Pirmaisiais metais šią procedūrą reikia daryti kas 3 mėnesius, vėliau -
1 kartą per metus.

1. 5 g smulkintų lauro lapų užpilama 300 ml šilto vandens, keletą
minučių pavirinama, supilama į termosą ir palaukiama 6 valandas.

2. Nuoviras vartojamas 12 valandų po 1 arbatinį šaukštelį, būtinai
darant pertraukas, kad nesukeltų kraujavimo.
Procedūros daromos 3 dienas iš eilės. Po 1 savaitės pertraukos jas
galima pakartoti.

Valymas ryžiais

Vartojami virti ryžiai, nes tik tokie “įsiurbia” šlakus, kurie nusėda
sąnariuose ir sukelia jų skausmą. Šis valymo metodas labai efektyvus. Jo
metu prarandamas 1 kg svorio.

1. 1 kg nuplautų ryžių užpilama vandeniu ir 8 valandas pamirkoma (kad
geriau valytų, galima mirkyti 3 paras).

2. Vanduo nupilamas, ryžiai užpilami 2 stiklinėmis vandens ir virinami,
kol jis išgaruoja. Po to ryžiai supilami į kiaurasamtį ir kruopščiai
nuplaunami, kad pasišalintų gleivės.

Pirmoji diena:

paruošti ryžiai padalijami į 4 dalis ir valgomi reguliariai tuo pačiu
metu. Prieš kiekvieną valgymą išgeriama erškėtuogių nuoviro.

Antroji diena:
20 minučių prieš valgant ryžius, išgeriama 0,5 stiklinės vandens. Be to,
per dieną suvalgoma 500 g virtų burokėlių ir 200 g obuolių.

Po 3-4 dienų procedūra pakartojama. Gydymo kursas - 2 mėnesiai, būtinai
darant pertraukas.

Organizmo valymas laikantis ryžių dietos

Rytų šalyse organizmo valymas ryžių dieta jau nuo seno praktikuojamas
sergant inkstų ar šlapimo pūslės ligomis, o taip pat norint iš sąnarių
pašalinti druskų sankaupas. Šiam tikslui geriausiai tinka vadinamieji
rudieji ryžiai, plačiausiai vartojami visose Rytų šalyse.

Mus dažniausiai pasiekia tik iš šių šalių eksportuojami baltieji
šlifuoti ryžiai, kurių maistinės bei valomosios savybės yra daug
prastesnės. Kadangi rudųjų ryžių nusipirkti gana sunku, galite įsigyti
antros rūšies baltųjų ryžių (tarp jų paprastai būna gana nemažai
neišvaizdžių grūdelių - jie šiuo atveju vertingiausi). Blogiausiu atveju
tiks ir pirmos rūšies ilgagrūdžiai šlifuoti ryžiai.

Šis valymo metodas skatina iš organizmo pasišalinti šlakus bei toksinus
ir labai pagerina medžiagų apykaitą. Be to, organizmo valymas bedruske
ryžių dieta labai veiksmingai padeda atsikratyti antsvorio, pašalina
pabrinkimus bei patinimus, labai palengvina inkstų ir kepenų veiklą. Šio
metodo efektyvumą sąlygoja ta aplinkybė, kad gana ilgai (viso kurso
metu) valgomi tik gerai išmirkyti ryžiai be jokių priedų, tuo pat metu
laikantis griežtos bedruskės dietos. Ši bedruskė dieta yra būtina “ryžių
terapijos” dalis, nepaprastai padidinanti pastarojo metodo efektyvumą.
Baigiant organizmo valymo ryžiais kursą, šlapimas paprastai tampa
drumstas, jame būna gleivių. Tai šiomis aplinkybėmis visiškai normalus
reiškinys, liudijantis, kad organizmas iš esmės išsivalė.

Ruošiantis valyti organizmą šiuo metodu, pirmiausia reikia pasiruošti 4
vienodos talpos stiklines, kurias rekomenduojama sunumeruoti. Labai
gerai šį gydymo kursą taikyti visai šeimai - tuomet ryžius patogiausia
iškart užmerkti pusės arba vieno litro talpos stiklainiuose. Dėmesio!
Labai svarbu nesupainioti stiklinių, nes ryžiai turi būti pamerkiami 4
dienoms.

Pirmoji diena.

Anksti ryte ryžius gerai nuplaukite ir į pirmuoju numeriu pažymėtą
stiklinę įberkite 2-3 valgomuosius šaukštus ryžių; tada juos užpilkite
nevirintu šaltu vandeniu. Stiklinę kuo nors pridenkite, tačiau ne
visiškai sandariai.

Antroji diena.

Anksti ryte išpilkite pirmosios stiklinės turinį į kiaurasamtį. Ryžius
gerai nuplaukite tekančiu vandeniu, sudėkite atgal į stiklinę ir vėl
užpilkite šviežiu šaltu vandeniu. Tada į antruoju numeriu pažymėtą
stiklinę įberkite 2-3 valgomuosius šaukštus paruoštų ir nuplautų ryžių,
juos užpilkite šviežiu šaltu vandeniu ir šią stiklinę pastatykite greta
pirmosios.

Trečioji diena.

Pirmuoju ir antruoju numeriais pažymėtų stiklinių turinį išpilkite į
kiaurasamtį (iš kiekvienos stiklinės atskirai!), ryžius gerai nuplaukite
tekančiu vandeniu, sudėkite kiekvieną jų porciją atgal į “savo” stiklinę
ir užpilkite šviežiu nevirintu vandeniu. Į trečiuoju numeriu pažymėtą
stiklinę įberkite 2-3 valgomuosius šaukštus paruoštų ir nuplautų ryžių,
juos užpilkite šviežiu šaltu vandeniu ir šią stiklinę pastatykite greta
dviejų pirmųjų.

Ketvirtoji diena.

Ryžius iš 1, 2 bei 3 numeriu pažymėtų stiklinių atskirai suberkite į
kiaurasamtį, gerai nuplaukite tekančiu vandeniu ir, kiekvieną jų porciją
vėl sudėję į “savo” stiklinę, užpilkite šviežiu šaltu nevirintu
vandeniu. Į ketvirtuoju numeriu pažymėtą stiklinę įberkite 2-3
valgomuosius šaukštus paruoštų ir nuplautų ryžių, juos užpilkite šviežiu
šaltu vandeniu ir šią stiklinę pastatykite greta kitų trijų.

Penktoji diena.

Anksti ryte ryžius iš pirmuoju numeriu pažymėtos stiklinės suberkite į
kiaurasamtį, gerai nuplaukite tekančiu vandeniu, tada sudėkite į
verdantį vandenį (jame neturi būti jokių priedų!), virkite, kol
suminkštės, o tada suvalgykite. Rekomenduojama ryžių ilgai nevirti ir
juolab nepervirti; košė turi būti gana skysta. 20-30 min. prieš valgant
ryžius, reikia išgerti stiklinę gryno vandens. Taip pat žinotina, kad
labai naudinga valgyti nevirtus ryžius, kurie keturias dienas pamirkę
tampa minkštutėliai (beje, jie ypač efektyviai padeda išvaryti iš
žarnyno kirmėles). Į ištuštėjusią pirmuoju numeriu pažymėtą stiklinę
įberkite 2-3 valgomuosius šaukštus paruoštų ir nuplautų ryžių, juos
užpilkite šviežiu šaltu vandeniu ir šią stiklinę pastatykite greta kitų
trijų, tačiau jau eilės gale.

Suvalgius pirmąją ryžių porciją, keturias valandas būtina ničnieko
daugiau nevalgyti. Reikėtų ugdyti valią ir nesuvalgyti net obuolio;
negerti nei vandens, nei sulčių. Taip du mėnesius - ryte suvalgykite
ryžių porciją, o vietoje jos iškart užmerkite naują porciją. Kaip jau
buvo minėta, labai svarbu, ryte suvalgius ryžius, mažiausiai ketvertą
valandų ničnieko nevalgyti ir negerti. Pietums ir vakarienei galima
valgyti praktiškai bet ką, išskyrus druskos turinčius valgius bei
produktus; taip pat rekomenduojama susilaikyti nuo aštrių ir rūgščių
patiekalų. Viso valomojo dviejų mėnesių kurso metu kategoriškai
draudžiama rūkyti ir vartoti alkoholį.

Šis organizmo valymo būdas puikus tuo, kad neturi jokio pašalinio
poveikio; be to, pasitarę su gydytoju jį gali praktikuoti žmonės,
sergantys net ir labai sunkiomis ligomis. Tiesa, žmonės, kurių
organizmas labai užterštas šlakais bei toksinais, pirmosiomis valomosios
ryžių dietos savaitėmis gali jausti silpnumą, o kartais - lengvą
svaigulį. Tokiu atveju būtina daugiau ilsėtis, išmokti tinkamai
atsipalaiduoti. O geriausia, jei tik leidžia aplinkybės ir paties
ligonio charakteris, apskritai į šį silpnumą nekreipti jokio dėmesio -
tuomet jis praeis nepastebimai ir daug greičiau.

Šį organizmo valymo kursą rekomenduojama atlikti 1-2 kartus per metus,
priklausomai nuo savijautos ir sveikatos būklės. Ypač patogu valomosios
ryžių dietos laikytis per pasninką.