Tema: Re: Stuburo traskejimas
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-26 13:19:46
man gydytojas sakė, kad osteochondrozinės ataugos ant slankstrlių
nepašalinamos. Galbūt galima tik pristabdyti jų susidarymą (mankšta). O
šiaisp sąnarių traškėjimas (tas, ka sdruskomis vadinama), tai tėra sąnario
kapsulės "atsikabinimo" garsas. Tai nėra blogai, tik reiškia, kad sąnariai
nepakankamai juda.

pa smane rentgenograma rodo osteochondrozės pradžią kakle. bet nieko ten
netraška :)