Tema: Re: Stuburo traskejimas
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-26 10:49:22
Kiek žinau, tai tos "druskos"  - vienas iš liaudiškų mitų. Niekas ten
nesikaupia :) Jei kas blogai, tai ataugos auga arba tas viršutinis
sluoksnis dėvisi, bet tada sąnarį skauda ir jis darosi nejudrus, bet
niekas netraška.

Naujausia teorija, kodėl traška, tai atseit tam sąnario skystyje
susidaro dujų burbuliukai, ir jie sproginėja. Bet tai tik teorija,
priežastys ir toliau nežinomos.