Tema: Re: Stuburo traskejimas
Autorius: Dex
Data: 2009-05-26 11:21:47
Girdejau tokia versija, bet nelabai tikiu ja ;) (del burbuliuku).

Del sanariu - siek tiek suplakiau skirtingus dalykus, sorry.

Kelio sanaryje drusku kaupimasis of koz, sukelia skausmus, del
traskejimo nesu tikras.

Bet kalbant apie stubura zinau labai elementaria versija. Del visokio sh
slanksteliai pradeda strigti, ir kai juos per jega priverti pakeisti
savo busena (palankstai stipriau kakla, ar sulenki nugara), jie per jega
yra isjudinami ir pasikreipia taip, kaip tuo metu kreipiami. Ir tas per
jega privertimas slanksteli sujudeti iseina su tokiu trakstelejimu.

Kas del mitu - ataugos, atsplaisos, ar koks sh ten beneatsirastu,
liaudiskai jis vadinamas druskomis. Nematau jokio skirtumo tarp
tradicines ir netracines medicinos sio reiskinio ivardijimo, tik
skirtinga pavadinima. Beje, apie tai kalbejausi ir su chirurgu is
Lazdynu traumatologinio.

Uztai matau labai dideli skirtuma tarp sprendimo metodu. Jei tradicine
siulo arba nieko nedaryti, arba daryti operacija, kad pasalinti pvz. is
po menisko susidariusio sh. kruva, tai netradicine med. zino turbut n+1
metoda, kaip tuos dalykus tvarkyti be chirurginio isikisimo, kas mano
manymu yra labai liuks.

Dex