Tema: Re: badavimas ir sportas
Autorius: Doc
Data: 2009-05-13 16:42:22
Tai kad organinė chemija nieko panašaus nesako (jei sako, prašau šaltinį į studiją). Jei toje knygutėje tikrai rašo, kad "Kai kunui truksta maisto, pirmiausiai skaldomi baltymai.", bijau, kad knygai iki puikios toloka. Aišku visai gali būti, kad visi mano matyti ir girdėti šaltiniai šituo klausimu (wiki tame tarpe http://en.wikipedia.org/wiki/Famine_response) meluoja, bet kažkaip šansų nelabai daug.

--
Doc