Tema: Re: badavimas ir sportas
Autorius: pablas
Data: 2009-05-11 22:51:27
  Mano kukli patirtis badavime ir sporte leidzia
manyti, kad sportas ir ilgesnis nei vienos dienos badavimas yra
nesuderinami. Aisku, viskas labai individualu.Bet... Sportininko
kunas ir be bado ekstremaliai apkraunamas.keturiu dienu badas ji tik
issekins.Po to reikes nemaziau dvieju dienu papildyti glikogeno
atsargas. O kiek dienu prireiks atgauti ankstesnei sportinei formai?
Aritmetika gaunasi tokia, kad jokio progreso nebus.
   Ir dar. Kai kunui truksta maisto, pirmiausiai skaldomi
baltymai.Labiausiai nukencia problemiskiausios raumenu
grupes.Idomiausia,kad trumpas badavimas beveik netirpdo riebalu.