Tema: Re: badavimas ir sportas
Autorius: Doc
Data: 2009-05-12 16:57:34
Kad krenta raumenų pajėgumas visiškai nereiškia, kad raumenys yra "suvalgomi" - suvartojant per mažai kalorijų, paprasčiausiai trūksta energijos, todėl ir jėgų yra mažiau.

Organizmas energijai gaminti pirmiausia vartoja angliavandenius, kai jie baigiasi, pereina prie riebalų, ir jei jau po kelių savaičių badavimo baigiasi ir jie, tik tada ima naudoti baltymus ir naudoti juos gyvybiškai svarbių organų gyvybės palaikymui. Taip, kad jei esi normalaus svorio ir nepavalgei tik dieną ar kelias, gali būti ramus, tavo raumenys suvalgyti nebus.

Jei turi žinių, kad yra kaip nors kitaip - šaltinį į studiją :)

--
Doc