Tema: Re: badavimas ir sportas
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-10 18:38:40
esu po 5 dienu visisko badavimo (geriau tiktai vandeni) teko  nueti i sporto sale. Tai va-atsakingai pareiskiu-nuo krutines ispaudziau toki pat svori kaip ir prisivalges. Tik pavargsti greiciau. Ta patvirtina ir visos knygos-momentine galia -nei kiek nesumazeja, tik greiciau pavargstama, tad uzbegti i 5auksta-kiek sudetingiau. Ipratus kiek pabadauti-nesudetinga netgi begti trumpas distancijas. armijoje teko po ttrecia diena visisko badavimo begti su ginklu tris km rikiuoteje.Rekordo nebuvo, bet nuo uzbeku neatsilikau (tiesa -tuo metu man buvo 20 metu)

P.S esu badaves ivairios trukmes laikotarpius-tad zinios-is asmenines patirties :)