Tema: Re: Sveikatos tyrimai ir sveikatos sustiprinimas
Autorius: ALORA
Data: 2014-05-25 20:33:16
slides tepa, deduli.
Ar įsivaizduoji, kad aš čia imsiu tau kažką įrodinėti į kažkokį nesąmoningą
pasakymą? dėl manęs, valgyk ką nori, aš už tai bapkių negaunu, todėl man ir
reklamos jokios nereikia, ir įrodymų

"Bone Daddy"  wrote in message news:llpokb$lv4$1@trimpas.omnitel.net...

o ko tiem riebalam gest?
pamenu, kapitonas Džeimsas Kukas plaukdamas per visus tropinius meridianus,
pasikraudavo pilną triumą sūdytos mėsos, lašinių. Pričiom, neturėjo
šaldytuvo.

ale vistiek neaišku., kur deda išimtus dabartinius riebalus. negi tik muilą
verda?

"ALORA"  wrote in message news:llp9at$fs9$1@trimpas.omnitel.net...

pramonė nieko neišmeta. Netgi pvz., pramoninių jodo atliekų - turbūt patys
gerai žinot, su kuo jas valgot ;). O visa kita sutabletinama ir parduodama
atskirai.
Paimkim kad ir tą patį riebalą - jis greitai genda. tai nenaudinga, todėl
jis šalinamas. Telieka smulkmena, paskelbti, kad tai 'sveika'. na, bet tai
jau seniai padaryta. Ir nevarbu, kad ten bei šen atsiranda rezultatų, kad
nuriebalintus produktus valgantys žmonės neadekvačiai storėja. Kokakola -
tai vakar. Šiandien, tai išgryninti produktai, kurių galiojimo laikas
ilgesnis už žmogaus gyvenimą

"Bone Daddy"  wrote in message news:lloht9$9an$1@trimpas.omnitel.net...

ale kur deda tuos iškastruotus gerus dalykus? Žydai suryja?

tipo: Если в кране нет воды, значит выпили жиды.