Tema: Prasau - PAMASTYKIME --JIS AR JI ? padekite susidaryti nuomone
Autorius: Spindulys
Data: 2014-02-24 22:17:50
Ale jau matau tema issiseme : ) klausiau apie tai, kas geriau priimtinas
SPA masazu atlikime-moteris ar vyras masazuotojas, o jus nuejote i kitos
temos gvildenima.
Kas liecia manualine terapija--jis tik krastutinuminis reikalas, nes
daugiau problemos kyla del raumenu itempimo, streso ir kt faktoriu. Dar
nei vienam pacientui netaikiau tik manualines terapijos be raumenu
atpalaidavimo, ismaigymo...
Lietuvi--ar moki isigilinti i klausima ?