Tema: Re: Prasau - PAMASTYKIME --JIS AR JI ? padekite susidaryti nuomone
Autorius: lllll
Data: 2014-01-31 15:32:21
Turkijoj vyrukai jauni darė masažus. Nesijaučiau labai smagiai... tiesa,
tada dar ir amžius buvo mažesnis, dabar gal ir nebesvarbu būtų. Bet
įtariu, kad dalis moterų tikrai drovėtųsi vyro. Ypač visokie įvyniojimai
figūros gerinimui, celiulitai ir pan. - moteris moterį šiuo klausimu
supras - su analogiškom problemom susiduria :) O čia vis tiek, prieš
vyrus dažnai nesinori rodyt savo trūkumų - o ir figūros neidealios, ir
dar koks celiulitas - tikrai nesmagu.
Taip pat teko girdėt, ką vienas vyras masažistas apie savo klientes
komentuoja... nekalbant apie tai, kad jis man šiaip nepatiko kaip žmogus
vos susipažinus, pas jį masažų garantuotai neičiau... Nei gydomųjų, nei
jokių kitų.

lllll