Tema: Re: Prasau - PAMASTYKIME --JIS AR JI ? padekite susidaryti nuomone
Autorius: ALORA
Data: 2014-01-30 09:21:56
aš asmeniškai neinu pas masažuotojus vyrus. Ypač gydomojo masažo (kas yra
gydomasis masažas?). Nes moterys daug jautresnės ir sutvertos tokiam
puoselėjančiam darbui, jeigu tas 'masažas' yra įvyniojimai). Kai pirmą kartą
patyriau tą skirtumą, daugiau niekad pas vyrus nebuvau. Bet čia mano
asmeninė nuomonė. Abejoju, ar drovumas čia prie ko, bet girdėjau, kad yra
moterų, kurioms vyras masažuotojas atstoja tam tikrus trūkumus šeimos
gyvenime :) Aš čia nekalbu apie kažkokius invaziniu dalykus ir skvarbiąją
terapiją, jei ką. Bet, manau, gudriausia būtų turėt ir vieną, ir kitą, kad
klientės (jeigu orientuojies į moteris) galėtų pasirinkti. Tada labai greit
pamatysi, kurio labiau reikia :)

"Spindulys"  wrote in message news:lcasu2$5cb$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

vilniuje atidariau savo gydomojo masazo klinika ( gydomieji masazai) ir
Antakalnio dienos SPA kabineta ( spa proceduros ).
Su gydomuoju darbu dirbu pats, turiu 18m gydomojo masazo staza.
SPA kabineto darbui ieskau keliu darbuotoju.
Tad klausimas ypac moterims---kas geriau, kai dirba su SPA
proceduromis--masazuotojas ar masazuotoja. Ar jauciama itampa ir
drovumas, kai ivyniojimus, pylingus, anticeliulitinius masazus ir
proceduras atlieka masazuotojas vyras ?
Su gydomuoju darbu man viskas aisku- cia klausimu nekyla : )

Jusu atsiliepimai pades apsispresti. Aciu

o kam idomu suzinoti ar pamatyti klinika, prasau uzeiti sita nuoroda
https://www.facebook.com/gydomiejimasazai