Tema: Re: Prasau - PAMASTYKIME --JIS AR JI ? padekite susidaryti nuomone
Autorius: ALORA
Data: 2014-02-23 17:33:23
tai nekeičia esmės :) tai pasakyti nesunku. Masažas yra tokia gan greitoji
terapija, poveikį jauti gan greitai. po to manualisto aš irgi geriau
jausdavausi, todėl ėjau ir dariau, nes maniau, kad taip reikia :) Bet kai
pamėginau kitų būdų, pasirodė, kad tą patį ir geresnį rezultatą galima gauti
be kančių. Paprastai fizioterapeutai moka kelis metodus ir juos taiko pagal
situaciją. manualinė terapija - gan naftalinu dvelkiantis metodas, su ar be
apšildymo :) O jeigu 'terapeutas' dar pareiškia, kad visus juo pagydo ir
visiems tai patinka, nu tai ką aš žinau. čia tas pats, kaip viską gydyti
aspirinu

"shimtas kinieciu"  wrote in message

gal ce tureta oumeny kad puikei jaucesi processo metu ;)