Tema: Re: Cukraligė
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-10-23 21:14:03
O ar mirga akyse, kai cukraligė būna? Man vis kartojasi mirgėjimas, mirga
abiejose akyse, įtariu, kad su nervais arba su smegenais kažkas netvarkoje,
nes abi akys vienodai mirgėjimą mato. Tokios kaip jauno mėnulio pjautuvo
formos ir po kažkiek laiko nuo centro nuslenka už regėjimo lauko ribų. Dabar
mirgėti pradėjo, tai įdomu, kokia jo priežastis? Reiktų nueiti kraują
išsitirti.

"ALORA"  wrote in message news:l4880k$2ek$1@trimpas.omnitel.net...

karvėspienasblia, tai bent priekabumas. ir ožkos arba avies beigi kumelės,
bizonės ir kitų nežmoniškų žinduolių

"Gintas"  wrote in message news:l48372$uc5$1@trimpas.omnitel.net...

Jeigu pienas neisiskaiciuoja, vadinasi zindomi kudikiai isvis puse metu be
skysciu apsieina.