Tema: Re: Cukraligė
Autorius: ALORA
Data: 2013-10-21 21:39:13
bet akmenys ne tik nuo vandens trūkumo. O ir prostata čia ne prie ko. Nu
bet, kaip sakant, bile padeda :)

visgi gali pasidomėt, kaip kraujyje kalcis/magnis, šlapimo (karbamido)
rūgštis. Nors šiaip, daug priežasčių gali būti. Vandeniu, žinoma, galima
visą tą reikalą praskiesti, bet vargu, ar vien tik vanduo būna priežastis

"Bone Daddy"  wrote in message news:l43ruj$876$1@trimpas.omnitel.net...

kadangi tu neturi įrenginio tipo prostata, tau negresia.
  kadangi aš turiu,  man iš pūslės kažkada išėmė didoką akmeną. Vandens
naudodavau ypatingai mažai. Buvau neprotingas ir neskaitinėjau protingų
dėdžių patarimų
  Vienas inkstas užsikimšęs smėliukais buvo pradėjęs degraduot, o bettačiau
truputį pasigydžius Rowatinexu, tfu tfu, iki šiol veikia.