Tema: Re: Cukraligė
Autorius: Gintas
Data: 2013-10-16 13:15:23
tarsi niekuo nesiskundziu daugiau. Ale matyt isties tu salintinu medziagu per daug. Kartais is paprasto inkstiro issivysto menesius slapiuojanti zaizdele. Ypac ant nosies. Nebenutuokiu nei kuom gydisi ne pas ka beiti. Beje-slapiavimas praktiskai baigiasi su zelioneke patepus. Ale durnai tept ant nosies :)  Visi antibiotiku kremai-nuo silumos suskysteja ir nuvarva. Reik kazko prikimbancio, sausinancio ir ne tokio ryskaus, kaip zelionke. Gal patarsi, kas tiktu? Apie priezasciu salinima nebesvajoju, nes nezinau nei kur galu ieskot. Kitu bedu nepastebeta tarsi :)