Tema: Re: Cukraligė
Autorius: ALORA
Data: 2013-10-23 08:29:12
Moterims vanduo reikalingas dėl kitų priežasčių. Bet nei vieniems nei
kitiems nereikia nuprotėti dėl kiekių. Normaliu atveju reikia gerti tiek,
kiek esi ištroškęs, bet dauguma dabar troškulio nejaučia.

Ale gi net nežinojau, kad vyrai prostatos bijo. Įdomu, dėl ko ta baimė
kurstoma

"keturi"  wrote in message news:l47kjf$i8u$1@trimpas.omnitel.net...

Bet tai galiu pasakyti: ant kiek pasisekė moteroms! Jos gali negerti
litrais vandens. Vyrams šiuo klausimu teko nepavydėtina situacija. Nu ir
ką - vargstam. Geriam vandenį...