Tema: Re: Kaip jums Andriukaičio kliedesiai?
Autorius: Gintas
Data: 2013-10-02 22:11:56
Kazkaip vaikiskai sneki. Tarsi siulytum, autobusu stoties direktoriui dar ir TP laikinu sulaikymu uzsiimti. Ir vis kazkokie isivaizdavimai tau aktualus. Privatinkai savo masinu, salia autobusu nepastato, kaip kad tu siulai isivaizduoti pardavinejanti butelius, isitaisius salia maxsimos alkoholio lentynu.