Tema: Re: Kaip jums Andriukaičio kliedesiai?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-09-30 17:31:54
Na, eilės ilgos ne dėl gydytojų kaltės, o kad yra daug nachaliavai gydytis
norinčių. Na chaliavu ir actas saldus - eina reikia, ar nereikia. Aš
asmeniškai į gydytoją kreipiuosi rečiau, kaip kartą per penkerius metus, tad
man visai neįdomūs nei valdiški, nei privatūs kabinetai.

"Gintas"  wrote in message news:l2c1hc$2bs$1@trimpas.omnitel.net...

Viesai daugelis polikliniku vadovu skundziasi, kad gydytojai uz tokia alga
stengiasi dirbti minimalliai. Dirba tiek tiek, kad galetu ilgomis eilemis ir
talonu trukumais besiskundziancius ligonius nukreipti i savo kabinetus. Ir
tame yra namazai tiesos. Pabandyk papult pas koki urologa ar akiu gydytoja
valdiskai, taciau papult pas ta pati gydytoja jo privaciame kabinete-JOKIU
PROBLEMU. Adriukaitais ir sako-reikia bent teritorijas paskirstyt, kur
galima stegti tuos privacius kabinetus. Ner gerai, kai privatus vazejai
pasiima klientus autobusu stotyse ir dar isskirtinai tik  pelningiausiems
marsrutais. Sutinki?