Tema: Re: Kaip jums Andriukaičio kliedesiai?
Autorius: Gintas
Data: 2013-09-30 16:42:56
Nezinau , kaip ten su tais receptais, bet viename Andriukaiciui pritariu: ner gerai, kai gydytojas dirba valandziuke poliklinikoje, o likusias valandas savo privaciame kabinete salia poliklinikos. Cia tas pats, jeigu as valandai isidarbines autobusu stotyje, visiems keleiviams pranesineciau kur stovi mano privatus autobusiukas, vezantis man pelningu marsrutu.