Tema: Re: Kaip jums Andriukaičio kliedesiai?
Autorius: ejs
Data: 2013-10-01 23:03:20
2013.10.01 21:58, Gintas rašė:
> Jei pardavinesi akcizine preke is po skverno, ateis dede policininkas
> kalbetis. As taip isivaizduoju.

Kad įsivaizdavimas būtų teisingas, pabandyk pastovėti magzimoje
išdėliojęs savo alkoholio butelius. Kad dėdei policininkui būtų sunkiau,
gali įsitaisyti kur prie magzimos alkoholio lentynų.

> Taciau kuom tai susije su autobusu
> stotimi ir jos prieigose zujanciais privatinkais, kurie skubantiems i
> stoti, siulo pavezet pigiau? Man cia dar kazka atspet reikia?

Jei autobusų stoties savininkui nerūpi kas ką veikia jo teritorijoje ...
Be to keleivių vežimas - licenzijuojama veikla.
Užtektų keleto gerai parengtų patikrinimų su laikinu TP sulaikymu -
bordelis kaip mat susitrauktų.
--
ejs