Tema: Re: Kaip jums Andriukaičio kliedesiai?
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-09-30 17:12:15
Na, Ligonių kasos kai kuriems gydytojams nemoka už pilnas valandas. Ne
gydytojas ĮSIDARBINA, bet poliklinika ar ligoninė ĮDARBINA gydytoją.

"Gintas"  wrote in message news:l2bv50$vmi$1@trimpas.omnitel.net...

Nezinau , kaip ten su tais receptais, bet viename Andriukaiciui pritariu:
ner gerai, kai gydytojas dirba valandziuke poliklinikoje, o likusias
valandas savo privaciame kabinete salia poliklinikos. Cia tas pats, jeigu as
valandai isidarbines autobusu stotyje, visiems keleiviams pranesineciau kur
stovi mano privatus autobusiukas, vezantis man pelningu marsrutu.