Tema: Re: Maisto toleravimo testas
Autorius: ALORA
Data: 2013-06-20 15:15:38
taigi rašiau - kava turi skrandį dirginančių medžiagų. Ar tu tai jausi,
priklauso nuo tavo skrandžio dirglumo ir tavo gebėjimo tą dirginimą justi.
Aš nesakiau, kad negerai, sakiau, kad 'geriau' :) kava apskritai yra
pernelyg įprastas dalykas, tad nei per daug kenkia, nei padeda.
Beje, žinau daug žmonių, kurie šį dirginamąjį poveikį ant tuščio skrandžio
išnaudoja, nes po to reikia iškart ant puodo. Jie netgi mano, kad tai - jų
sveiko virškinimo ženklas :)

"keturi"  wrote in message news:kpuajl$klq$1@trimpas.omnitel.net...

o kodėl ryte ant tuščio skrandžio negerai kava?

Šiaip asmeniškai anksčiau tik atsikėlęs anksti (5-6 val.) gerdavau kavą
prieš pusryčius ir po kiek laiko pastebėjau, kad tai duoda kažkokį
sotumo jausmą, tiek, kad po to net nesinori pusryčių.
Arbata kažkodėl tokio poveikio neturi.