Tema: Re: Maisto toleravimo testas
Autorius: Ton
Data: 2013-06-06 19:55:25
Ramuno istorija tikrai idomi; tikslas- gal kad bobos noretu :) tam ir mesti
svori;...:)

"ramunas"  wrote in message news:koq3af$v07$1@trimpas.omnitel.net...

as kazkaip esu sventai isitikines, kad jei kyla "bedos" su prisivertimu (ar
rukymo klausimu, ar svorio masinimo ar dar ko nors) ... tai geriau
nepradeti, nes pradejus greit baigsi, nes daromas dalykas per prievarta
nepasiteisina....
is mano patirties: Rukiau ... vis galvodavau mesti bet nemesdavau ... net
nebandziau ... tik viena diena is parduotuves isejes ir pamastes, kad uz
cigareciu pakeli ir kelis sudniekius sumokejau 30Lt ... eidamas namo
surukiau paskutine cigarete ... jau 3 metai kaip nerukau ...
del svorio irgi pagalvodavau, bet net nebandydavau ... taip ir iki 125kg
pasiekiau ... bet gyvenimas pasisuko taip, kad gryzau i vaikystes sporto
shaka ir uzsikabliavau ... pradejau begioti ... bet geriau alu ir nemazhinau
maisto ... svoris nukrito iki 111kg ... ir sustojo ... atsirado tikslas
pasiekti geresniu rezultatu tai pradejau dar daugiau sportuoti ir tuo paciu
nebegeriu savaites viduryje alaus ... tai buvo pries menesi ... siandien
pasisveriau ... 104,5kg ...

Reikia kazkokio svarbaus tikslo. ir manau reikia prie to eiti pamazu... nes
drastiskas ar tai svorio metimas ar kazkas prie gero nepriveda... mano 20kg
nukrito per 1,5 metu... Dabar jauciuosi labai geros fizines ir dvasines
busenos. netruksta nei maisto nei paskanavimo alumi :)