Tema: Re: Maisto toleravimo testas
Autorius: Ton
Data: 2013-06-09 11:03:04
Paklausi o atsakymo taip ir nebuvo; rado Alora nisa kurioje gali pasirodyti
protinga

"ALORA"  wrote in message news:kos3mk$bil$1@trimpas.omnitel.net...

aš manau, kad jis visai nenori svorio numesti. Tokių žmonių yra daug, ir jei
jie patenkinti savo svoriu - nematau čia jokios problemos. Bet yra tokių,
kurie mano, kad kažkas iš jų laukia, kad jie suliesės ('bobos norės' ir
pan.). Bėda ta, kad jeigu ir pavyks numesti svorio (kuo aš netikiu), bobos
vis tiek nenorės, o tada reiks gydyti depresiją :)

"Bone Daddy"  wrote in message news:koqv05$lt5$1@trimpas.omnitel.net...

Nori numest svorį, bet nenori realiai tai daryt, tada užsiimi visokiais
testais sąžinės nuraminimui, ir jų užteks visam likusiam gyvenimui. O jei
baiginėsis, žmogai naujų prikurs.
  Bo nesinori savęs ribot kame nors ir truputį pajudint užupakalį.