Tema: Re: Toxi, subalansavo!!
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-08 22:09:10
kodėl tau turėtų rūpėti mano tabu? Aš nė nemanau tavęs mokyti. Mokslas yra didelė vertybė ir kiaulėms nemėtomas :)
Dėl manęs, plerpk ką nori, bet lygiai taip sugebėk suvokti, kad tavo pliurpalas nėra apsaugotas neliečiamybės statusu ir aš turiu
teisę į jį reaguoti, taip kaip man tai patinka, nors tau tai ir nepatinka. Ar tai per sudėtinga suprasti?