Tema: Re: Toxi, subalansavo!!
Autorius: VNO
Data: 2012-04-08 19:02:22
nesupratau apie ka tu.
jei sneketi apie "px ant nepazystamu kitu" - tai daugeliu atveju man px.
mirsta tukstanciais kas minute ir man nesvarbu.
bakterijos. nebent tai tiesiogiai mane liestu ar ivykis vyktu visai salia manes.

dazniausiai tada padedu kiek galiu.

pasirinkimas dazbu atveju priklauso kiek tu tinginys esi.
jei netingesi po skrydzio rasyti pareiskimus ir skundus - tai viena, kita kai islipi - prakeiki ta motina, vaika ir sima ir keliauji namo.

VNO