Tema: Re: Toxi, subalansavo!!
Autorius: ALORA
Data: 2012-04-06 22:22:34
aš irgi už atskyrimą. biznio klasė pvz., bradiagas nuo grietinėlės irgi atskiria :) Bet esmė ne tame, kad kažkam nepatinka vaikai -
nematau čia nieko tragiško. Man pvz., nepatinka arkliai ir aš tuo sukeliu didžiulį vokietijos moteriškų pasibaisėjimą :)

Bet tai, kas yra tragiška, tai dalbajobai, paisantys savo iškrypėliškas tiesas apie pedofilus. ir kad kiti tai skaito ir priima kaip
'bajerį' yra irgi iškrypėliška, nes yra dalykų, kurie psichiškai sveikam žmogui netoleruotini ir pasišlykštėtini

beje, man keliauti tenka nemažai, taip pat su vaikais. Su mažąja ramiai galima keliauti nuo pusės metų - be problemų ištveria ir
lėktuvus, ir traukinius ir 20 val. kelionę mašina. Su sūnum tai buvo galima maždaug nuo 6 metų. tad daug teko matyti ir tų vadinamų
'dalbajobų' tėvų su žviegiančiais vaikais. Ir žinai, VNO, kas yra tie tėvai - ogi tie patys egoistai, kurie prieš apsivaikuodami
plyšauja, kaip juos nervyja kitų vaikai. Nes jie mano, kad vaikas jiems 'netrukdys gyventi toliau', jie galės viską daryti kaip
anksčiau ir pan. Todėl mažvaikiai yra tempiami į Turkijas ir Prancūzijas, nors jiems to nafik nereikia. bet juk to reikia tėvams,
tai ką čia kažkoks mažvaikis jiems gyvenimą reguliuos - jie juk gali viską, ir karvę melžt ir valstybę valdyt. O į kitus atsižvelgti
jie ar šiaip ar taip nesugeba. Kiekvienas vaikas diktuoja naujas sąlygas tėvams, ir jeigu tėvai derinasi prie vaiko (turiu omeny
atostogas ir ypač tolimas keliones), o ne tik žiūri, ko nori jie patys, vaikų auginimas sukelia daug mažiau problemų ir tėvams, ir
aplinkiniams. O ypač vaikams. Nes, kaip minėjau, nei tolimos jūros, nei tolimų kalnų mažam vaikui nafik nereikia