Tema: Re: Toxi, subalansavo!!
Autorius: VNO
Data: 2012-04-08 18:52:06
> Kokių "tokių"? Ir jiems ką vidury nakties iš autobuso reikėjo išlipti,
> kad tau miegoti netrukdytų?

jiems nereikejo vaziuoti.
nes jei as neesu tikras ar  vemsiu girtas autobuse, tai as i autobusa nelipu.

> Aišku, kad maži vaikai kartais ir trukdo, ir nervuoja - vienose
> situacijose mažiau, kitose daugiau. Bet tai ką tiems tėvams daryti - iš
> lėktuvo šokti ar vidury nakties laukuose pasiprašius iš autobuso
> išlipti? Gal ta mama ne jokia "supermama", o tiesiog po ilgos dienos
> nebeturi sveikatos tildyti ir raminti? Visiems čia lengva apšaukti
> "dalbojobais" ir "supermamom", o kiek iš čia šūkaujančių pasisiūlėt padėti?

pasikartosiu - SEDETI namuose, vaziuoti, kai bus tikrti del savo atzalu, vaziuoti savo automobiliu ir t.t.
nejauciu Ruta, akd klausi, akd tik paklausti, nes kiek maciau tav opostus -tai puikiai zinai atsakyma.
tik prisidengi slangu.

kodel as turiu padeti kazkokiai mamai?
bukime saziningi - man visiskai px jos vaikai (mirsta kas minute ir visiems px) ir jos vargas.
nemoki 3.14sti, nereikia listi - idealus variantas - nezinai kas bus, nereikia kisti snapa i lektuva.
ypac kai zinai, akd ateinancias 1-3 val nebus kur dingti.

> Daugiau geranoriškumo būtų visiems į sveikatą.

nereikia pusti burbula ten kur jo nera.
mazas, nekontroliuojamas vaikas, turi buti namuose.
arba reikia buti 100% tikram, kad UZDAROJE ir MAZOJE patalpoje jis netalps priesu no.1.
aisku kai nusispjauti ant visu - tai galima ir lektuvu skristi.
as asmeniskai uzdrausciau lektuvuose skrydzius vaikams iki kokiu 3-4 metu.

> O dėl atskirų reisų - kodėl gi ne. Už specialią kainą :)
idealus presdimas butu - atskira erdve, su durimis.
uz ta pacia ar kitokia kaina.

VNO