Tema: Re: Toxi, subalansavo!!
Autorius: Ru
Data: 2012-04-07 13:39:38
Dalyku, apie kuriuos nejuokaujama (net ir juodai) kiekvienam visada buvo
ir bus, nera ko cia baisetis - ir tik nesakyk, kad tamsta toks zmogus,
kuris gali tikrai nuosirdziai juoktis bet kada ir is bet ko...

Yra dalyku, is kuriu galima gana lengvai juoktis kartu "su mase", nes
tai tuo metu "ant bangos", bet pasidaro visai nebejuokinga, kai pro tave
tai praeina asmeniskai, kartais netgi tiesiogiai nepalieciant. Man,
pavyzdziui, irgi visai nejuokingi pajuokavimai pedofilijos tema, ypac po
to, kai vienos drauges pirmoko einancio is mokyklos vidury dienos vos
"geras dede" nenusiveze... Viena laime, kad vaikas buvo savo amziui
greitai susigaudantis, o seimynine situacija pas juos namuose buvo gana
netipine ("geras dede" konkreciai nelabai ka zinojo ir jo pasakele apie
mama, kuri paprase parvezti, remesi daugiau maziau tipinemis
situacijomis), tai vaikas pabego - bet psichiniu pasekmiu ir mamai, ir
vaikui uzteko...