Tema: Re: Zingsniamatis
Autorius: VNO
Data: 2012-01-15 21:09:39
na tu bent skaitai ka as rasau ir kam? ;)
kalbam ne apie pasivaiksciojimus ar dar ka.
dirbant biure, vaziuojant is butu kokio nors mieste i darba ir ten biure pavaikstant, neprivaiksciosi 5 r daugiau km.
jei su suniu vaikstai, tai puikiai zinai, kad 5 km atstumas tikrai gerai atrodo, jei ji atmintyje isdestai.

pvz man is Baltupiu Kalvariju g iki Zaliojo tilto 5 km. geras gabalas.

kazkas su suniu vaikstom, kazkas su dviraciu vaziuoja.
su suniu orivaloma vaikscioti - be to jis ir pabegerioti turi.
kitaip cia tik suns kankinimas.

VNO