Tema: Re: Zingsniamatis
Autorius: Joy Division
Data: 2012-01-12 13:21:07
mano normalus greitis apie 6kmh arba kitaip tariant be problemu 12km per
2val pagal GPS (be nesuliu, siek tiek pafotkinant) su batais kietesniais
padais.. tai cia siaip pasivaiksciojant.. jei jau einant kad tikrai eiti -
tai pradzioj vid greitis buna ~7.2kmh, veliau krenta iki 6.5kmh
Su zieminiais batais stambiais padais per apsnigta kelia galiu ir 8kmh
daryti, bet tik kokias 15minuciu..
taip kad..
IMHO labai viskas priklauso nuo koju (peda-blauzda-slaunis) proporciju, o po
to ir nuo batu :)
man eiti 4kmh - tai cia ple nei eiti nei stoveti - tikra kancia ir greit
pavargstu, tai bent gerai kad vaikas jau moka gana greitai begioti :)

"eSSas"  wrote in message news:jekjp5$p1r$1@trimpas.omnitel.net...

2012-01-11 19:38, hedgehogus paiuricus rašė:
> nezinau kaip ten pas jus, ale mes pajuriu kai darem zygius tai GPSas rode
> 6-7 kmh

Toks greitis pajuriu - tik parisnojant. Arba viena valanda.

Arba jus gyvuliai

S.