Tema: Re: Zingsniamatis
Autorius: Ruta
Data: 2012-01-10 17:27:17
Am 10.01.2012 15:46, schrieb VNO:

> nustebink mane ;)
> zinau kada tai galima padaryti - jei neturi asmeninio automobilio ir keliauji namo/ i darba per visa miesta.
> tada gal susirinks kokie 4 km :)

Nu aš po butą / namą nė vieno automobiliu nemačiau važinėjančio :)
  Žingsniamačio neturiu, bet dideliam bute / name, neturint personalo ir
su mažais vaikais per dieną IMHO ne mažiau kaip 10 km nužingsniuoji.

Jei visas vaikščiojimas tik iš lovos iki garažo, iš požeminio garažo
liftu iki darbo stalo ir atgal, grįžtant dar užsukant iki šaldytuvo, tai
jo, gal net 100 metrų nesusidaro :)