Tema: Re: Zingsniamatis
Autorius: ramunas
Data: 2012-01-10 22:18:37
realiai tai ir tas zingsniamatis uzsidulikins smarkiai ... ismokink naudotis
google mapsais ir tegul prisimeta pati kiek susuko km... arba kazkiek laiko
pradelsk tai uzmirs gal jin toki uzmoji :) as tai nelogiskus pirkinius
kazkaip taip stengiuose... bo kai feja uzsimano tai px kas kiek kainuoja ...
svarbu tureti ... cia puse rubu tokiu yra ... man nebepatinka sako ... nors
nei karto neuzsidejusi :D

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

nenoru as jo, bandau rast optimalu varianta, kad nenusipirktu dar vieno
nefunkcionalaus dulkancio sudniekio

--
eM