Tema: Re: E-cigarete
Autorius: Ramaas
Data: 2011-11-11 10:35:30
Be ja tos cigaretes su salietra ir dar kažkokia rūgštim ir nikotino ekstrakto skysčiu
buvo gaminamos Lenkijoje. I populiariausius pakelius kurie perkamiausi yra Lietuvoje,
niekas nesuuodė kol laida neparodė to dalyko, nieko laida bus parodyta tik neaišku
kada.

R.

"Bone Daddy"  parašė naujienų news:j9ikg5$k1q$1@trimpas.omnitel.net...

a tu nesupranti, jeigu cigaretėj nebus nikotino, arba jo mažiau "normos", rūkalius moment supras ir neberūkys. O
pradedantysis nepripras rūkyt.
   Beje, UK pardavinėjamas surogatas, lietuviškais pokeliais, namų gamybos iš kažkokių šiukšlių. Po pirmos cigaretės viskas
aišku ir rimc rūkeščius nepaims į rankas tokios cigaretės.
  Čia tas pats, kaip sakyt, kad šnapsas pardavinėjamas be spirito jame.
      Hujnia visos tos laidos