Tema: Re: E-cigarete
Autorius: Ramaas
Data: 2011-11-11 09:07:34
nu džiaukitės rūkaliai, Grinevičiūtė pasirinko sensacinga atsinaujinusia tema apie
pedofilija, cigaretes niekur neprapuls bus ta tema per TV parodyta.
Ne aš vienas spjaudau, kad tema sukeista televizijoj buvo.
R.

"Andrius"  parašė naujienų news:j9h5ep$5f2$1@trimpas.omnitel.net...

kedofilija kazkokia,
pra pyzd* ni slova ???