Tema: Re: E-cigarete
Autorius: Toxis
Data: 2011-11-07 18:23:58
kai kazhkada aktyviai apie ta skaitinejau vieninteli argumenta priesh radau,
kad el cigarete yra blogis, nes ji jokiu budu negali but kaip pakaitalas
mest rukyt... um.. what?
o shiaip locked'as chia labai teisus, baisinis saitas apie e cigarechiu
blogi yra globojamas tabako kompaniju asociacijos:)
chia panashu I ta, kai amerikoj per telika sukosi piktos reklamos 'ar zhinai
kur tavo vaikas?! jis ZHAIDZHIA kompiuterinisu zhaidimus!' .. kurios buvo
uzhsakytos asociacijos vienijanchios coca-cola, macdonalda (berods ir kfc su
burger kingu) ir filmu industrija..:) kai zhaidimu industrija (kuri jau
kokius 4 metus ish eiles turi daugiau revenue, nei visa kita entertainment
industrija sudejus:) pareishke - wtf! ka visa tai reishkia? Shita asociacija
pareishke 'oj, mes padarem ishvadas neturedami visu duomenu, gerai reklamas
nuimsim' ;)

"RS"  wrote in message news:j97um4$4jo$1@trimpas.omnitel.net...

Is e-cigaretes gaunam nikotino, o rukant paprasta irgi gaunam ta pati
nikotina, bet + dervu, kancerogenu ir k.t. sh. + nuodijami aplinkiniai
zmones, taigi cia ir be tyrimu akivaizdu kas labiau kenkia, tad e-cigarete -
ateities narkotikas :) , is pagrindu kertantis tabako pramone, todel aisku
kas labai suinteresuotas aiskinti, kad balta tai juoda ir atvirksciai,
uzsakineti "tyrimus" su keistais rezultatais, bet zmogus ir savo galva nors
retsykiais turetu pasinaudoti, ji ne tam, kad i vidu lapu neprikristu :)