Tema: Re: E-cigarete
Autorius: Ramaas
Data: 2011-11-06 12:15:34
žiūrėsiu ar man jis faktūra išrašys tai e-cigaretei
o su faktūra bus kur nueit...

R.

"e-Kerepla"  parašė naujienų news:j93r4n$9s$1@trimpas.omnitel.net...

Na tai, kad ir tas pats Pigu.lt
Kiek esu ko iš jų pirkęs, visuomet nueidavau į vietą (savanorių pr. šalia norfa bazės)
ir laisvai įsigydavau atsiskaitydamas vietoje grynais.

Arba kaip zhegonskas jau minėjo, Vcup'o tabako parduotuvėlėje gali nueiti ir laisvai įsigyti.

Ale internetinė, ne internetinė... ką tai keičia kalbant apie faktą, jog anksčiau Tamstos išdėstytą nesamonę pats
sugalvojei?...