Tema: Re: Baltymai
Autorius: RaR
Data: 2011-10-07 12:53:16
Na, man atrodo, oponentas žino, kad žmogus sintetina ne visas am.r. ir
norėjo tai parodyti. Tik bėda, kad nebuvo ką paneiginėti, tai man
priskyrė teiginį, kurį pats sugalvojo, juk aš rašiau "daugumą jų žmogaus
organizmas gali susintetinti".

Taipogi norėjo parodyti, kad žino, jog padidėjęs baltymų kiekis šlapime
būna dėl inkstų problemų. Bet gi tą paslaptį man gydytojas išdavė jau
būnant mokiniu, kai guldė į ligoninę tyrimams.