Tema: Re: Baltymai
Autorius: RaR
Data: 2011-09-28 14:10:35
Dieta šiuo atveju svarbus dalykas, bet ne tiek, kiek treniravimasis.
Gali maitintis vien baltymais ir drybsoti per dienas, vis tiek raumenys
neaugs ir riebalų priaugsi. Ir atvirkščiai - jei daug sportuosi ir jei
gera medžiagų apykaita, tai ir nuo lašinių su batonais nenutuksi.

O šiaip jau, mano nuomone, kas per daug, nesveika. Tiek vien baltyminis
maistas, tiek raumenų pūtimas. Jei dabar tai problemų nekelia, tai su
amžiumi atsilieps.