Tema: Re: Vaikas dainuoja :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-18 22:16:06
jums pasisekė, nes tai nustatyti labai sunku, ypač todėl, kad tėvų tikslas dažnai būna tas pats ;) dauguma vaikų gali labai ilgai
slėpti, kad jiems negerai kažkokiam "būrelyje", ypač jeigu mano, kad tuo nuvils tėvus. Jeigu jau būtina kažkur 3 m. vaiką vest, tai
geriau į tą mokyklėlę, kur yra kitų vaikų, bet ne privačiai. grupė drausmina 'pedagogus', be to yra kitų vaikų ir jų tėvų, kurie
gali kažką žinoti daugiau ir galima reaguot greičiau