Tema: Re: Vaikas dainuoja :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-05-17 13:52:31
:))))) siaip jau sunku rasti vaika, kuris tokio amziaus nedainuoja. Bet kam is to daryti profesija? Po metu kitu gal ji visur soks
ir po 15 taps pasaulinio lygio primabalerina. Bet jeigu dabar uzkrausi ja dainavimais pagal taisykles, kitam talentui pasireiksti
nebeliks laiko. O ar is jos bus daba kazkokia ypatinga dainininke - vargu. nes visi vaikai turi fazes ir tevu paskirtis ju
neblokuoti ir leisti kuo daugiau ju pasireiksti. O po to vaikas pats pasirinks, ka jis nori vystyti, bet jam bus ne 3,5 metu :)
teiva, apibendrinus - duok vaikui vystytis ir ieskoti, nekisk po pirmo miauktelejimo i mokymus, nes tai pats tobuliausias budas
atmusti nora