Tema: Re: Vaikas dainuoja :)
Autorius: Mindaugas
Data: 2011-05-18 11:58:18
Mano pirmas vaikas panašiai valandomis dainavo, na ura dainas kūrė apie
ką tik matė aplinkui. Vadėm į privačią mokyklą, kur truputį pespaudė,
tai kirto per nervinį/emocinį balansą. Iš karto atsiėmėm. Nenorėjom, kad
darytų žvaigždę, bet kad vaikas maloniai galėtų daryti, tai kas jai
patinka. Noras dainuoti nepraėjo, tada vedėm į Yamahos mokyklėlę. Buvo
labai gerai. Ir patiko ir labai gerus pagrindus sudėjo. Paskui nuo
antros klasės pradėjo eiti į meno mokyklą. Per stojamąjį egzaminą, kai
reikėjo atkartoti mušamus ritmus, nerealiai atkartojo pačius
sudėtingiausius, net mokytojai nustebo. Labai pasiteisino ikimokyklinis
Yamahos mokyklėlės kursas. Dabar jau nebe pirmi metai mokosi meno
mokykloje, klausa - nereali, balsas gražus, dainuoti patinka, renka
geriausius balus, mokytojų numylėtinė :).
Kitas vaikas labai norėjo šokti. Labai judri, lanksti, pastoviai
šokdavo. Pradėjom vesti į šokius. Nežinojom, kad ten mokytoja labai
grubi, kad kiti berniukai nuo muštro net apsiverkia. Vaikas pradėjo nei
iš šio nei iš to verkti. Nenorėti eiti į darželį. Išsiaiškinom, kad ji
bijo tų papildomų šokių pamokėlių. Pasiūlėm nebeeiti, ji mielai sutiko,
bet daugiau nuo to laiko net gi namie žiūrėdama tieliką nebešoka, ką
anksčiau vos ne pastoviai darydavo.

Sakyčiau jei vaikas rodo kokį susidomėjimą, palaikyti jį visomis
priemonėmis, bet su juo bendrauti ir stebėti jo bendrą emocinę būklę.
Vengti tokių pedagogų, kurie iš karto iš vaikų nori daryti žvaigždes,
nes jiems rūpi ne vaikai, o jų pačių populiarumas ir karjera.