Tema: Re: Vaikas dainuoja :)
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-05-17 23:07:01
analogishkai baleto studyje operhauze.
tik bet klausimas ar noras buvo shokt/dainuot ar mokitis?
gal kas link mokitis tai labeu tevai norejo.. ;)

"fkt"  wrote in message news:iqt5og$t7i$1@trimpas.omnitel.net...

jo, mokytojai moka bet koki nora ismusti :)
pvz vaikas labai mego sokti, dabar pareiske, kad nebenori eiti i sokiu
pamokas.
pasikalbejus - mokytoja skuba sventei paruosti ir ne visada labai graziai
kalbedama ir sudominanciai tai daro. va vaikam ir nebepatinka.