Tema: Re: negaliu pasukt galvos
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-04-20 12:06:23
Bet tai nereiškia, kad neįmanoma atidaryt langą šone prie ausies, ypač, jei lauke gražus gundantis oras. Ar bent pinigus paduot mokamam kelyje, paskui užmiršt uždaryt.
 Beje, vairuotojų profesinė liga yra būtent kairės ausies chroniški uždegimai.  (čia neįtraukiant airių, škotų, anglų, australų, kuriems langelis iš dešinės).

  Taipogi iš šunį negalima vežiot prie atdaro langelio, nors jie labai mėgsta nors nosį iškišt.