Tema: Re: negaliu pasukt galvos
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-20 11:59:01
jau seniai įrodyta, kad kondicionierius yra visokių bliadstvų veisykla ir jį įjungus paduodama atitinkama jų dozė. čia nieks nekalba
apie pūtimo intensyvumą. Tiesiog, jei kondicionierius pučia orą, su oro srove gauni ir mikrobų koncentratą. Man asmeniškai nei su
kondicionierium, nei su langu nieko nebūna. Bet aš nesu etalonas :)