Tema: Re: negaliu pasukt galvos
Autorius: Uu
Data: 2011-04-20 11:54:01
Aš visai nesiruošiu kažkur važiuot hermetiškame salone. Bet nelabai
suprantu, ką hermetiškumas turi bendro su peršalimais.
Manau, kad su kondicionieriaus vėsinamu oru yra sunkiau peršalti, nei
kad su atviru langu. Bent jau man taip iš patirties atrodo - esu
peršalęs, kai pavažinėjau karštą vasaros dieną su atvirais langais. O
štai su įjungtu kondicionierium (klimato kontrolė auto režime,
temperatūra nustatyta ~22C) ir uždarytais langais nei karto nieko blogo
nebuvo.