Tema: Re: "tausojantis" danties keitimas
Autorius: ALORA
Data: 2011-04-12 22:07:04
Lietuvoj kainos implantų tikrai normalios ir atitinka sąnaudas. Ir šitas darbas tai tikrai ne du pirštus apm... :) tai svetimkūnio
įsodinimas į galvą. Svetimkūnio, kuris visada bus veikiamas didelių mechaninių jėgų ir bus vienoje labiausiai mikrobais užterštoje
kūno vietų.

va Vokietijoje danties implantas kainuoja daugiau, nei klubo... ale čia jau kiti svertai veikia